نیازهای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی

آبمیوه و بستنی فروشی

برای داشتن یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی چه کاری باید انجام دهیم؟ چه وسایلی نیاز داریم؟ ازکجا شروع کنیم؟ نیازهای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی چیست ؟  و ده ها سوال دیگر که ذهن شما را مشغول کرده و شما را از راه اندازی کاری که دوست دارید دور کرده. اگر برای شما هم همچین سوالاتی مطرح شده است ، ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید .

در حال حاضر فروشگاه ها و مغازه هایی که بامواد خوراکی سروکاردارند جزو پرطرفدارترین وپر تردد ترین شغل ها هستند که میتواند دلایل زیادی داشته باشد . از جمله اینکه مواد غذایی مانند سوخت انسان عمل می کند و انسان حاصل مواد غذایی است که میخورد.خیلی از افراد خوردن را نوعی تفریح می دانند و عاشق مواد غذایی هستند. و دلایل دیگر که در حال حاضرموضوع اصلی این بحث نیست . پس درنتیجه فراوانی در این مشاغلی که با موادغذایی سروکار دارند بسیار زیاد است . وروز به روز و با گسترش این شغل هاوتنوع بسیار زیاد افراد بیشتری را به سمت اینگونه شغل ها جذب میکند.

یکی ازهمین مشاغل جذاب ودوستداشتنی آبمیوه و بستنی فروشی است که میتوان گفت ازنظر محبوبیت بین مردم در رده نخست قرار دارد و بین مردم جا افتاده و محبوب است زیرا این شغل از قدیم وجود داشته است و با اینکه خیلی تغییر کرده ولی ماهیت خوشمزه آن عوض نشده و پیر و جوان و بزرگ و کوچک و مرد و زن نمی شناسد همه عاشق بستنی هستند.

نیازهای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی 

نیازهای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی

1-دریافت مجوز آبمیوه و بستنی فروشی

گرفتن مجوز آبمیوه و بستنی فروشی اولین اقدام جدی و رسمی شما برای راه اندازی مغازتان است این مجوز را شماباید از طریق وزارت بهداشت اقدام به اخذ آن کنید که مراحل اداری خاص خود را دارد . بعدا در یک مقاله برای شما نحوه گرفتن مجوز را شرح میدهیم .

2-یافتن مکان مناسب آبمیوه و بستنی فروشی

وقتی شما تصمیم به راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی میگیرید اولین موضوعی که باید روی آن تمرکز کنید مکان و لوکیشن شما برای آغاز فعالیت است . شاید شما تا به حال در ذهنتان جور دیگری فکر می کردید و موضوعات دیگری را در اولویت قرارداده بودید ولی بایدبگویم اولین و یکی از مهم ترین قسمت ازنیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی انتخاب مکان شروع است حالا این نیاز را بایدباچه پارامترهایی بسنجیم؟

1-در مسیر تردد مردم باشد

مسیرهای پر تردد شهری را میتوان فلکه ها و خیابان های اصلی و معروف آن شهر نام برد . نبش فلکه ها علل الخصوص فلکه های مرکزی شهر که شهر را به هم متصل میکند و خیابان هایی که در شهر معروف به یک چیز خاص هستند و به اصطلاح بورس یک کالا هستند. و هینطور ورودی شهرها چون مسافران مجبورهستند ازآنجا عبور کنند تا وارد شهرشوند درورودی شهر ها علاوه بر مشتریان بومی شما میتوانید با ارائه خدمات مطلوب از مسافران درآمدخوبی کسب کنید.

2-اطلاع از هم صنف های خود در آن منطقه

قبل از انتخاب محل شروع کار آبمیوه و بستنی فروشی خود باید بدانید که در آن حوالی بستنی فروشی دیگری هست یا نه؟ اگر که هست آنجا را آنالیز کنید و ببینید که مشتریان زیادی دارد و درآن منطقه برند شده یا خیر؟ آیا شما توان رقابت با اورا در حال حاضر دارید؟

اگر شما می بینید در منطقه ایی که مد نظر شماست برای شروع کارتان یک برند باسابقه و پرطرفدار هست ونظر اکثریت مردم آن منطقه را جلب کرده از نظر من بهتر است شما جای دیگری رابرای شروع انتخاب کنید.

شاید شما حتی بتوانید اجناس بهتری نسبت به مغازه رقیب ارائه کنید ودر اخر به نتیجه مطلوب هم برسید ولی با اینکار مسیررسیدن به خواسته های شغلی تان را به تاخیر انداخته اید و انرژی زیادی از شما میگیرد درصورتی که میتوانستید با یک انتخاب مکانی هوشمندانه مسیر موفقیت خود را کوتاه تر کنید.

3-چیدمان منو مغازه با ذائقه مردم آن منطقه

دکوراسیون آبمیوه و بستنی فروشی بر اساس ذائقه مردم آن منطقه هم بسیار به زیبایی مغازه شما می افزاید .

منظور من از چیدمان منو مغازه با ذائقه مردم آن منطقه این است که شما باید از آب و هوای شهری که درآن مغازه دارید مطلع باشید . برای مثال محصولی مانند ذرت مکزیکی درشهر یزد بیشتر بازخورد میگیرد یااردبیل؟ قطعا اردبیل حالا چرا؟ چون ذرت مکزیکی محصولی گرم است و هوای اردبیل بسیار سردتر از یزد است پس در نتیجه در اردبیل برای فروش ذرت فروشنده از شانس بیشتری برخوداراست.

تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی

3-تامین تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی

میرسیم به مرحله آخر که بیشتر از بقیه مراحل شما به آن فکر کرده اید . از دیگر نیازهای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی خریداری تجهیزات مناسب وکار آمدمیباشد . این مرحله هم مانند دومرحله قبل ازاهمییت زیادی برخورداراست . باید دقت کنید اگر تازه وارد این صنف شده اید و تجربه لازم را ندارید حتما با افراد متخصص مشورت کنید.

چون این مرحله هزینه اصلی شما برای راه اندزی کسب کارتان رامشخص میکند درواقع نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی در این مرحله خلاصه میشود.

پس حتما ازمشاوران متخصص در تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی استفاده کنید تا متضرر نشوید.

اگر بخواهید در این مسیر همه چیز را خودتان تجربه کنید هم زمان شما هدر میرود و هم پول بیشتری باید هزینه کنید و همینطور مسیر رسیدن به خواسته هایتان را طولانی کرده اید.

تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی

اگر قصد خرید تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی دارید تیم اورجینال آیس با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک شما را در این مسیر همراهی میکند . برای خرید و مشاوره رایگان کلیک کنید

یخچال و فریزر ایستاده:

یخچال و فریزر ایستاده یکی از ضروری ترین لوازم برای راه اندازی مغازه شماست وباید دراولویت خرید شما باشد.

یخچال و فریزر ایستاده باعث نگهداری واطمینان ازسلامت مواد غذایی شما میشود وبدون وجود آن شروع کار غیرممکن میشود. خرید یخچال و فریز بی کیفیت شما را دچار مشکلاتی میکند که ممکن است شما را دچار ضرر های مالی بزرگی بکند . پس حتما از تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی با کیفیت خرید کنید .  .

دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه آبمیوه گیری جزو اولین وسایلی است که جزو نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی میباشد مگر اینکه شما فقط بخواهید به صورت تخصصی بستنی بفروشید در غیر این صورت حتما باید دستگاه آبمیوه گیری برای مغازتان تهیه کنید چون آبمیوه هایی مانند سیب و هویج جزو ابتدایی ترین و رایج ترین محصولات بین مردم هستند.

مخلوط کن

از دیگر نیازهای مغازه آبمیوه وبستنی فروشی مخلوط کن ها هستند که میتوان گفت به قدری وجود آنها مهم است که شما حتی اگر آبمیوه نفروشید و فقط بخواهید فروش بستنی داشته باشید برای دکور مغازتان وجود مخلوط کن نیاز است . جدا از بحث مخلوط کردن میوه ها و درست کردن آبمیوه ها که مهم ترین مزیت این مخلوط کن ها میباشد . برای زدن آیس پک ها و شیک ها و گلاسه و اسموتی و محصولات دیگر ….. شما به این دستگاه احتیاج دارید.

امیدوارم به اهمییت موجود کردن این دستگاه درمغازتان پی برده باشید. انواع میکسر ها و بلندر ها 

دستگاه قیفی

بی شک دستگاه قیفی هم از نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی است ولی میتوان بدون این دستگاه هم استارت کار را زد و در ادامه خریداری کرد چون بستنی قیفی پر فروش ترین محصول یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی است. دستگاه قیفی نیکنام تک فاز و دستگاه قیفی لبه رنگی تلمیکس 

آب پرتقال گیری

از دیگر موارد مورد اشاره در بحث نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی دستگاه آب پرتقال گیری است . ولی لازم نیست شما در ابتدا دستگاه اتوماتیک اش را تهیه کنید میتوانید با آب پرتقال گیری دستی شروع کنید.
آب پرتقال گیری دستی که با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می شود و آب پرتقال گیری اتوماتیک دو نوع آب پرتقال گیر هستند . 

دستگاه فالوده

داشتن دستگاه فالوده هم مورد اهمییت قرار دارد علل الخصوص اگر در شهرهای گرم کشور فعالیت می کنید . فالوده فروش و سود خوبی را نیز برای شما دارد پس دستگاه فالوده را نیز در اولویت خرید خود قرار دهید.

گل خامه زن

دستگاه گل خامه زن هم جزو نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی است.

بین گزینه های مطرح شده گل خامه زن پیشنهاد آخر من است و اول سعی کنید موارد قبل را تهیه کنید بعد به فکر خرید دستگاه گل خامه زن بیفتید . ولی این باعث نمیشود فکر کنید که دیگر لازم به خریداری این دستگاه نیست شما بعد از گسترش کسب کارتان در اسرع وقت باید اقدام به خرید دستگاه گل خامه زن کنید.

دستگاه گل خامه زن برای انجام تزیینات خیلی کاربرد دارد و باعث میشود محصولاتی مانند آیس پک وگلاسه و… را بهتر به مشتری ارائه دهید.

جمع بندی تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی

اکثر این دستگاه ها که نام بردم دستگاه های رایج یک مغازه است وازنیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی میباشد.

از دستگاه های نام برده شده به غیر ازدستگاه گل خامه زن همه مدل های خارجی ومشابه ایرانی شان دربازارموجود است . که مطمئنا  از نظر کیفیتی با هم متفاوت هستند برای همین شما باید حتما با مشورت این دستگاه راتهیه کنید تا متضررنشوید.

چون درابتدا تصمیمات شما حتی کوچک ترین تصمیمات شما از اهمییت زیادی برخور دار است و ممکن است شما را زودتر به آن چیزی میخواهید برساند و هم میتواند بی رحمانه کسب وکارتان را نابود کند.

ما درحال حاضر در عصری هستیم که همه چیز درحال به روزشدن وبهترشدن میباشد تا صاحبان کسب و کارها بتوانند راحت تر وسریعتر نیازهای مشتریان خود رابرآورده کنند.

نیازهای راه اندازی آبمیوه وبستنی فروشی را کامل توضیح دادم و توضیحات وترتیب خریدواهمییت نکات ریزکه شاید تا به حال به آنها توجه نکرده بودید فهمیدید.

این دستگاه ها برای شروع کفایت می کنند حتی اگر بودجه کافی را فعلا در اختیار ندارید میتوانید به جای دستگاه گل خامه زن از گل خامه زن دستی استفاده کنید فقط مهم این است که شروع کنید و دنبال بهانه و کمال گرایی که در شروع هر کاری به سراغمان می آید نباشید.

روی کمک و مشاوره آیس اورجینال هم حساب باز کنید.


با ارزوی موفقیت روز افزون شما : آیس اورجینال 

کسب و کارتان پر رونق و روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات

یخچال میوه 1.5 متری 3 طبقه انباردار نما چوب پارس

۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۷۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Please select listing to show.

درخواست مشاوره رایگان