قوانین و مقررات

الف- با توجه به حاشیۀ سود پایین در نظر گرفته شده در بازرگانی اورجینال آیس، هزینۀ ارسال کالا بر عهده خریدار میباشد.

ب- در صورتی که سفارش مشتری حجیم باشد (مجموع سفارش بیش از 2 کارتن سایز 6 پستی باشد یا اندازۀ یکی از اضلاع کارتن مرسوله بیش از 99 سانتی‌متر باشد و یا وزن آن بالای 2 کیلوگرم است)، مرسوله از طریق باربری برای مشتری ارسال خواهد شد؛ چراکه شرکت پست و تیپاکس از قبول مرسولات بزرگ و تعداد بالا خودداری می‌کنند.

ج- تعهد پست پیشتاز 3 روز کاری و تعهد باربری 7 روز کاری است. تعهد بازرگانی اورجینال آیس در ارسال کد رهگیری سفارش­‌ها حداکثر 2 روز کاری است (در موارد استثناء با تماس تلفنی تأخیر در ارسال به اطلاع مشتری خواهد رسید). با این شرایط، حداقل 5 روزی کاری برای توزیع مرسولات پستی و 9 روز کاری برای توزیع مرسولات باربری باید در نظر گرفته شود که ممکن است در زمان‌های خاصی از سال (مثل اسفندماه)، این زمان افزایش یابد.

د- بسته‌­بندی سفارش مشتریان زیر نظر ناظر ادارۀ پست و باربری صورت می­‌گیرد. از این حیث، بازرگانی اورجینال آیس در قبال آسیب دیدگی کالا یا آسیب دیدن مرسولات حین حمل و نقل هیچ­‌گونه مسئولیتی ندارد.

هـ- از آنجا که ادارۀ پست، تیپاکس و دفاتر باربری در روزهای تعطیل رسمی تعطیل می­‌باشند، ارسال سفارش و عمل به تعهدات برمبنای روز کاری محاسبه می­‌گردد.

قوانین و مقررات

الف- تمام کالاهای عرضه شده در بازرگانی اورجینال آیس دارای تصویری واضح و مشخص می­‌باشند. همچنین، ویژگی­‌ها و مشخصات کالاها همراه با اطلاعات فنی دقیق آنها در صفحۀ مربوط به هر محصول درج شده است. ارسال کالا دقیقا مطابق با سفارش ثبت شدۀ مشتریان در سایت خواهد بود.

ب- توجه داشته باشید دستگاه های به صورت پملپ ارسال میشود . در صورت بروز مشکل با گارانتی شرکت مربوطه تماس حاصل فرمایید. اورجینال آیس فقط واسط فروش میباشد و در صورت خرابی دستگاه مسئولیتی ندارد.

ج- در صورتی که مشتری به هر دلیل از پذیرفتن کالای ارسالی اجتناب کند، بازرگانی اورجینال آیس هیچ مسئولیتی در قبال بازگشت وجه واریزی نخواهد داشت.

د- در صورتی که کالا اشتباه ارسال شده باشد (محصول ارسال شده با تصاویر محصول سفارش داده شده مطابقت نداشته باشد)، بازرگانی اورجینال آیس موظف است علاوه بر تقبل هزینۀ پستی بازگشت محصول، هزینۀ بازارسال محصول جایگزین را نیز پرداخت نماید.

ه- در صورت آسیب دیدن محصول سفارش داده شده حین حمل و نقل (پست، تیپاکس، باربری و پیک)، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نیست و مشتریان در این موارد می‌توانند شکایت خود را از طریق درگاه خدمات شرکت پست، تیپاکس و باربری پیگیری نمایند. 

و- مشتریان می­‌تواند سفارش خود را، در صورت خارج نشدن از بسته­‌بندی اصلی، تا 7 روز کاری از زمان تحویل گرفتن کالا مرجوع نماید (زمان تحویل کالا براساس تاریخ ثبت شده در سامانۀ رهگیری مرسولات پستی محاسبه می‌­شود). در این حالت، هزینۀ بازگشت کالا به فروشگاه با مشتری است.

قوانین و مقررات

الف- در صورت لغو سفارش پیش از ارسال، بازگشت وجه تا 48 ساعت بعد انجام خواهد شد.

ب- بازگشت وجه سفارش‌­های مرجوع شده تنها پس از رسیدن محصول به فروشگاه و تأیید سلامت آن امکان­‌پذیر است. بدیهی است که فروشگاه اورجینال آیس در تعیین زمان رسیدن کالا به فروشگاه نقشی ندارد.

ج- در صورتی که کالای مرجوع شده به فروشگاه به هر علت آسیب دیده و غیرقابل استفاده باشد (خواه هنگام حمل و نقل، خواه به سبب بسته‌­بندی نادرست مشتری، خواه هنگام استفادۀ مشتری در زمان 7 روزه آسیب دیده باشد)، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مشتری نخواهد داشت و وجه واریزی مشتری به او عودت داده نمی‌شود.

قوانین و مقررات
اقساطی

۲۳,۴۶۰,۰۰۰ تومان

قوانین و مقررات
اقساطی

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قوانین و مقررات
اقساطی

۲۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

با ما در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رایگان