دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز خانگی

شروع هر کاری نیاز به ابزار خاص خودش دارد و اگر آن ابزار نباشد شروع کار سخت یا گاها غیر ممکن میشود پس خرید این ابزارها را باید در اولویت قرار داد.

یک نجار به میخ و تخته نیاز دارد یک بنا به گچ و یک فوتبالیست به توپ و….. اگر این افراد ابزار لازم خود را در اختیار نداشته باشند آیا میتوانند کار خود را شروع کنند قطعا خیر.

برای یک مغازه بستنی فروشی هم این ابزار دستگاه بستنی ساز است و به قول گفتنی از نان شب واجب تر است.

شما با خرید دستگاه بستنی ساز اول از همه کمک بزرگی به خود کردید و از بابت تولید بستنی دیگر مشکلی ندارید و هم میتوانید اضافه بر نیاز مجموعه تان بستنی تولید کرده و به هم صنف های خود بفروشید.

حال شما باید بدانید چه دستگاه بستنی سازی میخواهید تا نیاز مجموعه تان را برآورده کند؟

و یا از چه برندهایی باید خریداری کنید که از کیفیت خوبی برخودار باشند؟

سعی ما در نوشتن این مقاله دادن اطلاعات مفید به شما در این باره است تا در تصمیم گیری تان شما را راهنمایی کنیم و با انواع دستگاه های رایج بستنی ساز و برند های محبوب و معتبر شما را آشنا کنیم.

در کل دستگاه های بستنی ساز در انواع مختلفی در بازار هستند که میتوان از دستگاه بار سفت کن”دستگاه بستنی ساز و قیفی نام برد که پرطرفدارترین این دستگاه ها “دستگاه بستنی ساز قیفی است.

دستگاه بستنی ساز خانگی

این دستگاهای بستنی ساز رومیزی به دلیل داشتن حجم مناسب و اشغال فضای کم یکی از پر فروش ترین نوع بستنی سازهای تولیدی در بازار می باشد این دستگاه ها صرفا برای مصارف خانگی توصیه میشود.

این دستگاه را شما در پاساژها یا فرودگاه ها میبیند چون این دستگاه توان بالایی برای تولید مقدار زیاد بستنی ندارد پس اگر شما مغازه دار هستید باید از دستگاه صنعتی که موتور قوی و حجم بالایی دارد استفاده کنید.

دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه های صنعتی در دومدل تک فاز وسه فاز در بازار در دسترس هستند که دارای موتور گیربکسی قدرتمند”عایق بندی تزریقی وبدنه دو و سه جداره هستند.

دستگاه های صنعتی بر خلاف دستگاه های خانگی قابلیت تولید حجم زیادی از بستنی   در طعم های مختلف را دارند.

علاوه بر این دستگاه بستنی ساز صنعتی قابلیت تولید جلاتو”دسر های میوه ایی و خامه ایی را با بافتی با کیفیت داراست.

دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های رولی”قیفی و اسکوپی تولید و در بازار موجود می باشند.

ذستگاه قیفی نیکنام تک فاز

برای خرید و انتخاب دستگاه مناسب چکاری انجام بدهم؟

هنگامی که شما تصمیم به خرید دستگاه بستنی ساز می گیرید باید با فکر عمل کنید ومیزان مصرف خود را بسنجید و ببینید آیا خواسته شما فقط تامین بستنی برای مجموعه خودتان است یا تصمیم بر تولید و فروش به هم صنف های خود را هم دارید.

حال شما متناسب با این فاکتور ها باید شروع به تحقیق و خرید کنید”روی کمک   مشاوران مجموعه اورجینال آیس هم حساب کنید.

حال که فهمیدید دستگاه بستنی ساز با چه حجم مخزنی و چه قدرت موتوری میخواهید باید به سراغ برندهای معتبر و امتحان پس داده بروید

آن شرکت ها را بررسی کرده وازکیفیت دستگاهای آن شرکت اطمینان حاصل کنید شما میتوانید از نظرات همکاران و کسانی که قبل از شما اقدام به خرید کردند هم استفاده کنید تا تصمیم درست بگیرید.

ما در این مقاله این کار را برای شما انجام دادیم و شرکت های معتبر در این زمینه را پیدا کردیم و هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دادیم.

دستگاه بستنی ساز شمس

دستگاه بستنی ساز شمس دارای موتور های قدرتمند است”بدنه دستگاه های این شرکت از استیل ضدزنگ ساخته شده است که این باعث میشود شما بتوانید در هر شرایط آب وهوایی از این دستگاه استفاده کنید.

شرکت شمس از بهترین متریال در تمام محصولات خود استفاده می کند  که باعث شده محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخودار باشند به همین دلیل است که  دستگاهای بستنی ساز شرکت شمس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

دستگاه بستنی ساز شمس

دستگاه بستنی ساز نیکنام

دستگاه بستنی ساز این شرکت در دو مدل تک فاز وسه فاز هستند شرکت نیکنام هم به مانند شرکت شمس کیفیت محصولات بالایی دارد.

شرکت نیکنام از موتور های قوی در دستگاه های بستنی ساز خود به کار می برد موتور های این شرکت دوتاسه اسب بخار است.

در بحث میزان تولید دستگاه بستنی ساز شرکت نیکنام از 250عدد تا 800عدد است که نسبت به مدل دستگاهی که خریداری میکنید متغیر است.

دستگاه بستنی ساز البرز سرمایش

برند البرز در بین مردم رایج تر است و بیشتر نام اش به گوش میخورد که البته بی راه هم نیست و دلیل آن کیفیت بالای دستگاه های شرکت البرز است.

شرکت البرز سرمایش بهترین دستگاهای بستنی ساز را تولید و عرضه میکند”که از تنوع خوبی نیز برخودار است که میتوان به دستگاه بستنی ساز”جلاتوساز و دستگاه بستنی ساز قیفی اشاره کرد.

بدنه دستگاهای شرکت البرز نیز به مانند شرکت نیکنام و شمس از استیل ضدزنگ است.

بستنی سازهای این شرکت دارای اینونتر و کمپرسور بسیار قدرتمند است و عایق بندی این محصول از نوع تزریقی است.

تمام بستنی سازهای البرز سرمایش دارای گارانتی 18ماهه و 5سال خدمات پس از فروش می باشند.

شرکت های متنوع و زیادی را میتوان معرفی کرد ولی این سه شرکت را میتوان گفت امتحان پس داده هستند واز بابت کیفیت خیال شما راحت تر است.

در مجموع شما باید نکاتی را که گفتم را رعایت کرده و با شناخت درست خرید خود را انجام دهید.


ممنون میشوم اگر تجربیاتی در خرید دستگاهای بستنی ساز دارید با ما درمیان بگذارید تا دیگران هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

با ارزوی موفقیت روز افزون شما : آیس اورجینال 

کسب و کارتان پر رونق و روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات

بار سفت کن 16 لیتری البرز سرمایش
اقساطی

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۴۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۲۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۲۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان

Please select listing to show.
با ما در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رایگان