پیش نیاز راه اندازی ابمیوه و بستی

چگونه می توانیم یک ابمیوه بستنی فروشی راه اندازی کنیم؟

بسیاری از افراد که می خواهند کسب و کار پر رونقی داشته باشند با راه اندازی یک ابمیوه و بستنی فروشی حرفه ای این موقعیت شغلی را برای خود ایجاد می کنند. برای راه اندازی یک موقعیت شغلی خوب با ما همراه باشید تا راهنمای شما همکاران عزیز در هر موقعیت مالی که هستید باشیم. با ما بهترین ها را تجربه کنید.

لیست تجهیزات ابمیوه و بستی

دستگاه اب مرکبات گیری

از مهمترین وسیله های مورد نیاز در هر ابمیوه و بستی فروشی دستگاه اب مرکبات گیری می باشد. که یک وسیله بسیار مهم در مغازه می باشد. شما می توانید در بستنی و ابمیوه فروشی خود اب انواع میوه هایی همچون پرتقال سیب انار هویج کرفس و …را تازه به مشتری خود تحویل دهید. بهتر است قبل از خرید یک دستگاه ابمیوه گیری مناسب برای مغازه خود حجم کاری خود را تخمین بزنید و اینکه در روز به چه اندازه از این دستگاه استفاده خواهید کرد تا بتوانید یک دستگاه اب مرکبات گیری مناسب و خو ب را خریداری کنید.

دستگاه های اب مرکبات گیری در ظرفیت و طرح های مختلف در بازار موجود می باشد که شما با توجه به شرایط مالی خود و سلیقه ای که دارید می توانید از انواع مختلف اب مرکبات گیری خریداری کنید.

دستگاه اب انار گیری

از ان جایی که اب انار مشتریان و طرفدارن خاص خود را دارد دستگاه اب انار گیری نیز مانند دیگر دستکاه ها در مغازه ابمیوه و بستنی از الزامات یک مغازه مجهز می باشد. دستگاه اب انار گیری در دو مدل دستی و اتومات تولید و به فروش می رسد.

اگر به دنبال یک وسیله نسبتا قیمت مناسب برای شروع کار می خواهید و نمی خواهید سرمایه زیادی را بگذارید پیشنهاد ما به شما دستگاه اب انار گیری دستی می باشد که برای حجم کم از کار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه بلندر صنعتی(مخلوط کن)

شما برای اماده کردن اسموتی و یا شیک در زمان کوتاه نیاز به یک بلندر یا مخلوط کن در ابمیوه فروشی خود نیاز دارید. امروزه انواع شیک و معجون و اسموتی در بین جوانان طرفدار بسیار زیادی دارد  انواع بلندر ها دارای ظرفیت مختلفی می باشند که معمولا بین 2 تا 5 لیتر می باشد. و شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع مختلفی از ظرفیت بلندر ها را خریداری کنید.

دستگاه قیفی

از دیرباز بستنی سنتی و بستنی قیفی در بین تمامی افراد در هر سنی بسیار پر طرفدار می باشد و خواهان زیادی دارد. بنابراین بهتر است یک دستگاه بستنی قیفی با کیفیت خریداری کنید. دستگاه های بستنی ساز انوع مختلفی دارند از جمله دستگاه ها  بستنی ساز قیفی دستگاه بستنی ساز صنعتی بستنی ساز ایتالیایی می باشد. برای اطلاعات بیشتر از انواع دستگاه ها و قیمت های به روز با همکاران و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

دستگاه بار سفت کن

از تجهیزات بسیار کاربردی و مهم هر ابمیوه و بستنی فروشی دستگاه بار سفت کن می باشد. که قابلیت تولید انوع بستنی همچون بستنی قیفی بستنی سنتی بستنی میوه ای را دارا می باشد. بار سفت کن ها در دو مدل ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد. بار سفت کن های ایرانی در انواع مختلفی تولید می شوند از جمله بار سفت کن تلمیکس، البرز، بابک ماشین، شمس در بازار موجود می باشد.

دستگاه یخ در بهشت

با دستگاه یخ در بهشت ساز می توان به راحتی می توان ابمیوه و شربت یخ درست کرد. برای تهیه یخ در بهشت مناسب برای مغازه خود بهتر است با توجه به فروش کم یا زیاد خود تعداد مخزن و ظرفیت شربت سرد کن را انتخاب و خریداری کنید. دستگاه های یخ در بهشت در مخزن های متفاوتی همچون دستگاه یک مخزن، دستگاه دو مخزن، دستگاه سه مخزن موجود می باشد. که در ابمیوه فروشی ها کاربرد دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات

بار سفت کن 16 لیتری البرز سرمایش
اقساطی

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۴۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۲۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جدید

۲۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان

Please select listing to show.
با ما در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رایگان