خرید دستگاه بستنی ساز قیفی
پخش ویدیو
خرید دستگاه بستنی ساز قیفی
پخش ویدیو
دستگاه-بستنی-ساز-نیکنام-دلارام
نمایش ویدیو درباره دستگاه-بستنی-ساز-نیکنام-دلارام

دستگاه بستنی قیفی

امروزه بستنی یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی است که در تمام فصول به بخصوص فصل تابستان طرفداران خاص خود را دارد. یکی از بهترین ها ، بستنی قیفی است که با بافت نرم و خامه ای مزه ای لذت بخش را برای شما فراهم خواهد آورد.

برای تولید این بستنی ها نیاز به دستگاه بستنی قیفی است که بتواند مایع بستنی را با انجام عمل سرمایش تبدیل به بستنی قیفی کند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه های قیفی نو و دست دوم مطرح در بازار خواهیم پرداخت.

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام با مدل دلارام خود از قدیمی های تولید کنندگان دستگاه قیفی بوده و نسبت به بودجه و شرایط شما انواع دستگاه قیفی با کمپرسورهای مختلف و همچنین برق مصرفی تک فاز و سه فاز که همگی مجهز به اینورتر میباشند به بازار عرضه کرده است. کمپرسورهای تعبیه شده بر روی دستگاه های این شرکت هم از نوع هرمتیک و هم از نوع پیستونی با قدرت 1.5 اسب و 2 اسب میباشد.

دستگاه بستنی ساز قیفی هلیلیت

شرکت هلیلیت با تولید دستگاه های بستنی ساز قیفی رومیزی و ایستاده از مطرح ترین تولید کنندگان کشور میباشد. این شرکت با معرفی دستگاه های بستنی ساز قیفی مدل الیزه ellisse و مدل سوفیو soffio با قابلیت لبه رنگی که باعث فروش بیشتر اکثر بستنی فروش ها میشود، وارد عرصه تولید کنندگان دستگاه قیفی شد. از ویژگی های دیگر دستگاه های تولیدی شرکت حلیلیت halilit میتوان به تولید دستگاه های پمپی و سوپاپی اشاره کرد که هم به صورت تک فاز و هم سه فاز این قابلیت را فراهم کرده است که در مقایسه با دستگاه های بستنی ساز ایتالیایی بدون صرف هزینه بیشتر ، بستنی با کیفیت و سبک به همراه بافت خامه ای از دستگاه گرفت.

خرید دستگاه بستنی ساز قیفی
بستنی-ساز-قیفی-دست-دوم

دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم

دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم با توجه به متریال و کیفیت عالی دستگاه ها نگرانی شما را برای خرید کاهش می یابد اما باید توجه داشته باشید که قطعات الکترونیکی و فنی دستگاه به مرور زمان فرسوده شده و برای تعویض آنها باید هزینه هنگفتی را بپردازید. از این رو شما عزیزان میتوانید در بازرگانی اورجینال آیس به صورت شرایطی و اقساطی و بدون سود فقط با چک صیادی تمام تجهیزات خود را تهبه کنید. همچنین برای اطلاع از جشنواره‌ها میتوانید به صفحات مجازی ما سر بزنید.

علت اختلاف قیمت دستگاه های بستنی ساز

ظرفیت و اندازه
دستگاه‌های بستنی ساز با ظرفیتها و اندازه‌های مختلف در بازار موجودند. دستگاه‌های بزرگتر و با ظرفیت بیشتر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص مانند توانایی تولید بستنی پشت سرهم، تابلو برق هوشمند، لب ژله ای ،  قابلیت تعداد شمارس بستنی ، یا ویژگی‌های هوشمندانه می‌توانند تأثیرگذار باشند.

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت دستگاه مانند نوع ورق استیل ، جنس پارو تفلون و کیفیت ساخت و مونتاژ ممکن است بر تعیین قیمت تأثیر بگذارد. دستگاه‌های با کیفیت بالا ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

باید توجه کنید که کمپرسورهای هرمتیک به مراتب از قیمت پایین تری نسبت به کمپرسور های پیستونی (بیتزر با فراسکلد) دارند . کمپسرورهای هرمتیک قابل تعمیر نیستند و در صورت خرابی باید تعویض شوند.

بیشتر کمپرسورهای پیستونی که دارای برق مصرفی تک فاز هستند مجهز به اینورتر میباشد از این رو به علت برخورداری از یک نوع موتور ، اختلاف قیمت بسیار ناچیزی بین تک فاز و سه فاز میباشد.

گارانتی معتبر نشان از کیفیت بالا محصول میباشد. زیرا محصولات بی کیفیت هیج وقت ضمانت بی کیفیتی خود را نمیکند .

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام

دستگاه بستنی ساز

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم

دستگاه بستنی قیفی دست دوم نیکنام

فروش نان بستنی قیفی

فروش نان بستنی قیفی

دستگاه بستنی لب رنگی یا لب ژله ای

دستگاه بستنی قیفی دست دوم شمس

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام دستگاه بستنی ساز آموزش بستنی قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم

Copyright © 2023.All Rights Reserved By Orginal Ice

با ما در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رایگان